Thuis online aan de slag met je behandeling

Je kunt bij GGz Centraal gebruik maken van het cliëntportaal ‘Karify’. Dat geeft de mogelijkheid om thuis aan je behandeling te werken. Op het moment dat het jou uitkomt. Daarnaast kun je via Karify eenvoudig en veilig met je behandelaar communiceren.

In het portaal van Karify kun je:

  • je voorbereiden op de intake en de behandeling
  • aan de slag met zelfhulpmodules
  • mailen en beeldbellen
  • psycho-educatie bekijken
  • online opdrachten maken
  • informatie toevoegen aan je dossier
  • informatie uit je dossier veilig delen

Via de App van Karify kun je:

  • chatten met je behandelaar
  • bijlages versturen

We breiden ons cliëntportaal binnenkort uit met:

  • een actuele versie van je behandelplan
  • de mogelijkheid om ROM-vragenlijsten in te vullen

Wil je weten hoe Karify eruit ziet en werkt?

Bekijk de instructiefilmpjes op: Karify in vogelvlucht

Wil jij ook met Karify aan de slag?

Een voorwaarde om met Karify te kunnen werken is dat je via een verwijzer bent aangemeld bij GGz Centraal. Na je aanmelding ontvang je van ons een uitnodiging om lid te worden van Karify.

Helpdesk

Heb je een technische vraag over Karify? Neem dan contact op met het ‘supportteam’, telefoon 030 737 0323.