U kunt bij ons gebruik maken van het cliëntportaal ‘Karify’. Dat geeft de mogelijkheid om thuis aan uw behandeling te werken. Op het moment dat het u uitkomt. Daarnaast kunt u via Karify eenvoudig en veilig met uw behandelaar communiceren.

In het portaal van Karify kunt u:

  • zich voorbereiden op de intake en de behandeling
  • aan de slag met zelfhulpmodules
  • mailen en videobellen
  • psycho-educatie bekijken
  • online opdrachten maken
  • informatie toevoegen aan uw dossier
  • informatie uit uw dossier veilig delen

Via de App van Karify kunt u:

  • chatten met uw behandelaar
  • bijlages versturen

We breiden ons cliëntportaal binnenkort uit met:

  • een actuele versie van uw behandelplan
  • de mogelijkheid om ROM-vragenlijsten in te vullen

Wilt u weten hoe Karify eruit ziet en werkt?

Bekijk de instructiefilmpjes op: Karify in vogelvlucht

Wilt u ook met Karify aan de slag?

Een voorwaarde om met Karify te kunnen werken is dat u via een verwijzer bent aangemeld bij GGz Centraal. Na uw aanmelding ontvangt u van ons een uitnodiging om lid te worden van Karify.

Helpdesk

Heeft u een technische vraag over Karify? Dan kunt u gebruik maken van de Helpdesk Digitale Zorg. De helpdesk is op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar op 085 1304 575. En via info@helpdeskdigitalezorg.nl 
De medewerkers van de helpdesk leggen geduldig uit hoe u kunt inloggen en hoe ons cliëntportaal werkt.

Toegankelijkheidsverklaring

Bij de inzet van Karify staan gebruiksvriendelijkheid en veiligheid voorop. Bekijk de toegankelijkheidsverklaring van onze leverancier om te zien hoe dit wordt geborgd.