U kunt bij ons gebruik maken van het cliëntportaal ‘Karify’. Dat geeft de mogelijkheid om thuis aan uw behandeling te werken. Op het moment dat het u uitkomt. Daarnaast kunt u via Karify eenvoudig en veilig met uw behandelaar communiceren.

In het portaal van Karify kunt u:

  • zich voorbereiden op de intake en de behandeling
  • aan de slag met zelfhulpmodules
  • chatten en videobellen
  • psycho-educatie bekijken
  • online opdrachten maken
  • informatie toevoegen aan uw dossier
  • informatie veilig delen
  • vragenlijsten invullen

Ons cliëntportaal Karify is nu ook via de app beschikbaar.

Wilt u weten hoe Karify eruit ziet en werkt?

Bekijk de instructiefilmpjes op: Karify in vogelvlucht

Wilt u ook met Karify aan de slag?

Een voorwaarde om met Karify te kunnen werken is dat u via een verwijzer bent aangemeld bij GGz Centraal. Na uw aanmelding ontvangt u van ons een uitnodiging om lid te worden van Karify.

Helpdesk

Heeft u een technische vraag over Karify? Dan kunt u gebruik maken van de Helpdesk Digitale Zorg. De helpdesk is op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar op 085 1304 575. En via info@helpdeskdigitalezorg.nl 
De medewerkers van de helpdesk leggen geduldig uit hoe u kunt inloggen en hoe ons cliëntportaal werkt.

Toegankelijkheidsverklaring

Bij de inzet van Karify staan gebruiksvriendelijkheid en veiligheid voorop. Bekijk de toegankelijkheidsverklaring van onze leverancier om te zien hoe dit wordt geborgd.