Cliënten kunnen veilig en gemakkelijk communiceren via de Karify App

13-11-2017

Gisteren is de langverwachte App van Karify gelanceerd. De App is ontwikkeld om de communicatie tussen de cliënt en de behandelaar te optimaliseren.

De App is uitgebreid getest. Onder andere door cliënten van GGz Centraal. De cliënten zijn enthousiast over de mogelijkheden en het gebruiksgemak van de App. 

 De belangrijkste pluspunten zijn:

  • Eenvoudig inloggen (met een persoonlijk pincode of vingerafdruk)
  • Eenvoudig berichten sturen + bijlages tot 250MB
  • Handige notificatie als er een nieuw bericht is
  • Cliënten kunnen overal (ook offline) hun berichten bekijken
  • De App is zeer veilig; berichten worden versleuteld opgeslagen
  • Berichten die via de App worden verstuurd worden automatisch opgeslagen in het Karify dossier

blik op de toekomst 
In de volgende versie van de Karify App kunnen cliënten online opdrachten maken. Denk aan een stemmingsmeter of een eetdagboek. Dit soort opdrachten zijn via de App eenvoudig in te vullen. De ingevulde gegevens worden direct verwerkt in een grafiek, zodat onze behandelaren goed kunnen monitoren hoe het hun cliënten gaat. 

Daarnaast zal de App toegang geven tot het Karify dossier. Dat betekent dat onze cliënten straks via hun mobiel relevante informatie over de behandeling kunnen bekijken.

Meer weten? 
Bekijk de nieuwsbrief van Karify

Matthijs Jantzen 
Projectleider e-health