klachtencommissie

U bent hier :Home/Cliënten/vraag of klacht/klachtencommissie

Iedere instelling voor geestelijke gezondheidszorg heeft een klachtencommissie, ook GGz Centraal.

De klachtencommissie van GGz Centraal is alleen bedoeld voor patiënten/cliënten van GGz Centraal. Bent u in behandeling (geweest) bij een andere ggz-instelling, neem dan contact op met de klachten-commissie van die instelling.

niet tevreden?
Ondanks dat de professionals van GGz Centraal hun uiterste best doen om cliënten te behandelen op een manier die aansluit bij hun behoeften en verwachtingen, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht wilt indienen. Bijvoorbeeld over de behandeling, de manier waarop u werd benaderd of over uw verblijf bij GGz Centraal. Vaak helpt een gesprek met de hulpverlener al. Als een gesprek met de betrokkenen niet mogelijk is of niet naar tevredenheid verloopt, kunt u contact opnemen met de leidinggevende van de betreffende afdeling. Soms lost ook dat de problemen niet op. Dan kunt u een klacht indienen bij de directie of bij de klachtencommissie.

aanvullende informatie

contact
ambtelijk secretaris klachtencommissie:
033 4609760
a.duimel@ggzcentraal.nl

secretaresse klachtencommissie:
033 4609747
Postbus 3051
3800 DB  Amersfoort